Paragrafen

Bedrijfsvoering

Heuse Service

Dromen. Doen. Heusden. positioneert de gemeente Heusden als de gemeente voor doeners met een droom, voor mensen die het voortouw willen nemen en werk willen maken van Heusden. HeuseService is binnen het merk het dienstverleningsconcept met als kernwaarden: de klant centraal, dialoog en samenwerking en aanspreken en verantwoordelijkheid nemen.
In 2022 zetten we de doorontwikkeling van de vier kernelementen Dromen. Doen. Heusden., HeuseService, MogelijkMakers en de Heusdense School door. Bijvoorbeeld door het aanbod van de Heusdense School meer divers te maken, waarbij we gebruik blijven maken van de tijdens de coronacrisis opgedane ervaringen met digitale werkvormen.  
Bij deze doorontwikkeling steken we veel energie in onze eigen medewerkers, omdat wij geloven dat houding en gedrag van al onze MogelijkMakers het verschil maken.
Extern krijgt Dromen. Doen. Heusden. natuurlijk ook veel aandacht. We blijven zoeken naar voorbeelden van Doeners met een Droom en andere mooie voorbeelden van initiatieven van inwoners en ondernemers en we zullen die ook in 2022 in het zonnetje blijven zetten. Onze kernwaarde dialoog en samenwerking brengen we extern net zo in praktijk als intern. Bekende voorbeelden hiervan zijn Buurt Bestuurt, de jeugdburgemeesters en de in 2020 gestarte jeugdambassadeurs, accountmanagers op diverse werkgebieden, de initiatieventafel en het wekelijkse omgevingsbeeld gebaseerd op online en sociale media. Ook hier maken we in 2022 dankbaar gebruik van ervaringen uit de coronacrisis. Als het gaat om overheidsparticipatie (schaalverdieping) hebben we meer (digitale) ontmoetings- en participatiemogelijkheden waar we ervaring mee hebben opgedaan. Door deze te combineren met traditionelere vormen als inspraakbijeenkomsten, kunnen we meer mensen betrekken bij besluit- en beleidsvorming.

Deze pagina is gebouwd op 09/23/2021 08:14:32 met de export van 09/23/2021 08:01:41